رد پایت

رد پایت

          دلگیر که می شوی دوست دارم تمام جاده ها چالوس من باشند


                  مسیرت را به گردنم بیندازند


              تا بی آنکه از کوله ات،قدم به قدم برایم نشانی بیفتند


              ادامه ات می دهم

 

                    من رد پاهایت را از سر راه نیاورده ام


                   که با پاشنه هر سیندرلایی پایکوبی کنم

 

              من تو را باتمام بی کسی ام کشف کرده ام


                       وقتی که چشمهایت


          نگهبان رشوه نگیر و خواب آلوده ی شناخته هایت بود


                              تو را دزدیدم از تقدیر


                     و پیش خدا انکار کردم داشتنت را

 

                     تا به بهانه عدالت خنده هایت را به مساوات تقسیم نکند



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت10:43---25 اسفند 1392
فقر ، شب را " بي غذا " سر كردن نيست ..

فقر ، روز را " بي انديشه" سر كردن است


پاسخ:بسیار زیبا


الیسا
ساعت10:24---25 اسفند 1392
كجا باید رفت؟.....

ز كه باید پرسید؟!!!

واژه عشق و پرستیدن چیست؟

جان اگر هست چرا در من نیست؟

من كه خود می دانم ..

راه من راه فناست

قصه عشق فقط یك رویاست....

اه ای راه سكوت...

اه ای ظلمت شب....

من همان گمشده ی این خاکم

به خدا عاشق قلبی پاكم








پاسخ:ممنون الیسای عزیز اسمت قشنگه


نیلووو
ساعت10:20---25 اسفند 1392
بدی های من به خاطر بدی کردن نیست

به خاطر احساس شدیدخوبی های بی حاصل است

( فروغ فرخزاد )






پاسخ:مرسی نیلووو


همدم
ساعت10:19---25 اسفند 1392
برخی آدمــــها به یک دلیل از مسیر زندگی ما مـیگذرند و میروند



تـا به مـا درسهایی بیاموزند



که اگـــــر می ماندند



هرگز یـــــاد نمی گرفتیــــم !!





♥ زنده یاد خسرو شکیبایی ♥






پاسخ:روحش شاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 / 12 / 1392برچسب:, ] [ 13:26 ] [ مریم ] [ ]